sâmbătă, 27 septembrie 2014

Cine sunt EU?

          Am incercat sa-mi raspund in ultima vreme la intrebarea ,,Cine sunt EU?” 
          Daca as deveni dintr-o data amnezica, incat nu mi-as mai aminti nici numele, nici statutul socio-profesional, ce anume ar putea sa ma defineasca pe mine cea adevarata, cea care se afla dincolo de imaginea reflectata in oglinda? De unde as sti ca sunt intr-adevar EU?
           M-as descoperi pe mine, cea vesnic fascinata de magia cuvintelor, de puterea ascunsa in sensul pe care li-l dam, atunci cand se inlantuiesc in rime, in versuri albe sau in proza. Dar asta nu ar fi decat o latura a personalitatii mele. Inseamna ca exista cate un Eu pentru fiecare din celelalte laturi. Un EU insumeaza o multitudine de fatete. Un om este o complexitate de Eu-ri. 
           Cum poate fi definit ceva atat de complex?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu