sâmbătă, 27 septembrie 2014

De ce?

              De ce? Inca mai am intrebari fara raspuns.Chiar daca gasesc raspuns pentru unele, apar altele si altele, ca si cum izvorul lor nu mai seaca niciodata.
             De ce, in loc de a trai profund si total, imi filtrez mereu sentimentele prin lupa ratiunii? Le fragmentez, le analizez si le disec...pana cand nu stiu ce mai ramane din ele. Chiar daca ma regasesc aproape in toate eroinele lumii, nu ma pot confunda cu ele, pentru ca eu sunt altfel, sunt doar EU. Experienta lor nu-mi poate folosi, pentru ca viata mea nu e la fel cu viata lor. 
             Si atunci... in loc de a-mi considera existenta ca o sursa de investigatii pentru a castiga experienta, n-ar fi mai rational sa-mi traiesc la incandescenta, total, sentimentele, constienta ca nimic nu se repeta, ca fiecare minut ma apropie de reintrarea in neant?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu