sâmbătă, 27 septembrie 2014

Petale de suflet

           O zi de primavara,ca oricare alta, sau, poate ceva mai mohorata, pentru mine. Imi aplec privirea asupra caietelor in care imi caut satisfactia muncii de zi cu zi. Mai intervin, pe ici, pe colo, corectand o mica greseala, adaugand o litera omisa de ochisorii ce se gandesc mai mult la joaca. 
           Deschid un caiet albastru si...citesc. Imi infloreste in suflet o emotie umeda. O manuta timida a scris in caiet petale de suflet: 
         ,,Acum , la inceput de primavara, gandul meu zboara spre dumneavoastra. (...) Blandetea cu care imi vorbiti, povetele date, toate imi bucura inima si imi fac copilaria mai frumoasa. Ma priviti cu ochii mari, albastri, plini de bunatate, cateodata umbriti de ganduri, de grija ca maine nu va mai fi ca astazi, ca vom creste si cati dintre noi vom reusi sa strabatem jungla vietii. Doresc sa purtati in suflet speranta din fiecare mugure de lumina si fericire. Nu stiu ce expresii mai potrivite, mai alese as fi putut gasi. Stiu doar ca dumneavoastra ati inteles tot gandul meu, tot sufletul meu.`` 
          Imi sterg in tacere o lacrima fugara si inteleg, a cata oara, ca daruind din sufletul meu ochisorilor plini de intrebari, castig in fiecare zi candoare din suflete de inger. 
          Si deodata primavara nu mai este mohorata, soarele imi zambeste iar cerul meu nu mai este umbrit de nori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu